fredag den 2. maj 2014

Jeg er blevet mor!

Ja godaw do, vil I sikkert tænke, det er så to måneder siden. Og ja ja, det ved jeg da godt. Men nogen gange bliver det bare ekstra tydeligt for mig.

I dag var jeg sådan en mor, som købte Vores Børn under dagens gåtur med barnevognen. Og mens Emma fortsatte sin middagslur i skyggen fra solbærbusken, så sad jeg i solen på vores havebænk, læste i det nyindkøbte blad og drak en kold cola. Puha det føltes meget mor- og voksenagtigt (Er heldigvis ikke voksen nok til at drikke kaffe endnu).

Men det var nu også helt vildt hyggeligt. Til sidst sad jeg dog mest og håbede, at Emma snart ville vågne. Jeg savner hende altså, når hun snupper en middagslur på 3,5 time. Det kan man åbenbart godt selvom hun kun var 2 meter væk...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar