fredag den 23. maj 2014

Evighedsprojektet

Lige for tiden er det evighedsprojektet, der får en tur, når Emma sover og der bliver tid til at koble lidt af med noget mellem hænderne.

Selvom jeg på ingen måde strikker eller hækler lige så meget som før, så har jeg stadig brug for det. Det er den bedste måde at slappe af på, tømme hovedet og stresse ned.

Evighedsprojektet er mit granny stripe tæppe, der har været flere år undervejs.

Kæresten mobber stadig, og tror vist aldrig jeg bliver færdig. Nu har han så givet mig en deadline. Det skal være færdigt, så Emma kan få det i fødselsdagsgave...

Når hun bliver 18!

Ja ja, hastværk er lastværk. Og på et eller andet tidspunkt bliver det vel færdigt.

2 kommentarer:

  1. Øj, det er fint det tæppe - og hende nedenunder ligeså.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også ret stolt af begge dele :)

      Ditte

      Slet