fredag den 11. januar 2013

Færdigt strik - boneyard

Jeg havde brug for et enkelt strikketøj til strikkedagen hos Garn10 i lørdags, derfor slog jeg op til et Boneyard shawl af Stephen West. Det er nærmest bare lige ud af landevejen. Måske kørte jeg lidt for stærkt på den landevej, i hvert fald var tørklædet nået til vejs ende i går, og efter en hurtig vask, kunne det lige nå at tørre i nat.









Det er blødt og lækkert, og har hængt om halsen på mig lige siden i morges. Herligt!

Jeg var lige ved at lege lidt med selvudløser og stativ, men det gik ikke alt for godt, her er det heldigste forsøg...




Nå ja, det kunne vist være noget bedre, men måske kan man alligevel fornemme, at det er sådan et tørklæde, der bare er rart at have på.

Facts:
Opskrift: Boneyard shawl af Stephen West
Garn: Arwetta Classic i farve 235
Pinde: 5 mm
Tilrettelser: Ingen. Jeg har strikket 13 gentagelser af mønstret og ca. 12 pinde ret som kant.
Successkala: Blødt og lækkert, er vild med det enkle udtryk.

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar