torsdag den 10. januar 2013

En magisk poncho...

Når jeg kigger tilbage på det sidste års tid på bloggen, så er der en ting, der slår mig - der er ikke ret meget færdigt strik, der har fundet vej til bloggen.

Det er bestemt ikke fordi, jeg ikke strikker, og det er heller ikke fordi, jeg ikke får noget strikket færdigt, men jeg får bare ikke taget billeder og lavet blogindlæg.

Det håber jeg at kunne ændre lidt på i år, så her får I lige et par billeder af årets sidste stykke færdigt strik. En poncho fra Charlotte Kaae.










Den er købt som kit direkte hos Charlotte, og var faktisk en julegave fra mine søde vubber :-)

Facts:
Opskrift: Poncho med magiske nøgler af Charlotte Kaae
Garn: Peruvian highland Woolf fra Filcolana i mange farver
Pinde: 6 mm
Tilrettelser: Der er tilføjet ekstra striber ovre skuldrene for at gøre ponchoen større.
Successkala: Super! Endnu mere erfaring med magiske gler og flerfarvestrik, så nu er jeg vist snart klar til maltesersjalet.


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar: