onsdag den 9. maj 2012

Øv altså

I et forsøg på at gøre det lettere at blogge, har jeg downloadet blogpress til min iPad. Blogpres bruger picasa til at hente billeder, så det aktiverer jeg da lige med min googlekonto. Så langt så godt. Jeg kan dog ikke få lov til at uploade til picasa fra min mobil, så nu er jeg lige vidt.

Jeg logger ind på picasa fra en pc, for at se om jeg kan gennemskue hvorfor. Til min overraskelse findes der allerede en del billeder. Nogle af dem er tydeligt markeret med at de kommer fra bloggen. Men der er også nogle andre, tænker at det nok er nogen jeg har sendt til min gmail på et tidspunkt, så dem sletter jeg da lige...

Skummel mistanke opstår, at tjekke bloggen... Øv altså! De slettede billeder kom også fra bloggen, og er nu væk.

Heldigvis har jeg da billederne andre steder, men det kommer da til at tage lidt tid at komme tilbage. Men så ved jeg da hvad jeg skal lave de næste par aftener :-)

Sådan kan det gå, når man bare gør noget uden at tænke det igennem.

Jeg ville egentlig vise jer et par billeder fra vores nye køkkenhave, men det må i have til gode.

I kan da lige få et billede af ældstevubben på hendes 5 års fødselsdag i weekenden :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar