fredag den 11. maj 2012

Hvor ville jeg gerne...

Weekenden står på divisionsturnering med spejderne. Det bliver sikkert rigtig godt, det er jo nogen skønne unger, vi skal have med, og vejrudsigten lover jo næsten tørvejr hele weekenden.

Men der er dog noget, som jeg også rigtig gerne ville:

Jeg ville gerne til uldfestival i Saltum, bare sådan gramse garn blandt en masse andre uldtosser, finde nyt og spændende garn, som bare skal med hjem.

Jeg ville også gerne besøge yndlingsgarnpusheren i Gug. Garnudsalg.dk har åbent i weekenden, så der er helt sikkert også meget at gramse på, altså af garn!

Når det nu ikke skal være, er det heldigvis sådan, søsteren 'ofrer' sig og besøger begge steder. Hun ved godt, at hun ikke kan komme hjem med en masse lækkerier til sig selv, uden noget til mig!

Det er alligevel smart at have en person, der kender ens smag, nogen gange endda bedre end en selv, som man kan sende på indkøb.

Så 1000 tak for det, kære søster :)

Desuden ses jeg frem til, at vi om en måned skal til Grib garnet-strikkefestival i Silkeborg. Der bliver der nok også lidt garn at kigge på :)

Ha' en rigtig dejlig weekend, og kryds fingre for at det holder tørt, så jeg ikke skal stå med 14 våde unger, der savner moar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar