onsdag den 9. november 2011

Masser af projekter

Det der med kun at strikke på et enkelt projekt ad gangen, det er bare ikke mig.

Jeg har stadig gang i min cardigan, og de hemmelige luffer fra forrige indlæg.

Derudover er jeg ved at strikke en julegave, men gaver skal jo være en overraskelse, så det kan jeg ikke fortælle så meget mere om. Kan dog afsløre, at der er aftale om en form for zebra, og at modtageren ikke kan læse endnu :)

Til Kreative Dage i Fredericia fik jeg købt en masse lækre ting, så det har kriblet i fingrene for at komme i gang med det hele. Derfor kom jeg også til at starte på et tørklæde. Indtil videre har jeg kun strikket de to endestykker og mangler så de ca. 150 cm, der skal være i mellem.



Det er strikket i det lækreste alpaca garn fra drops. Så jeg kan slet ikke vente til, at det skal varme mig i det kolde vintervejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar