mandag den 7. november 2011

Du kan stadig nå at gætte med

For et par uger siden satte jeg gang i en gætteleg.
Der har desværre været en masse bøvl med, at folk ikke har kunnet kommentere på indlægget. ØV. Men de gæt jeg har fået ind er alle forkerte. Derfor får I lige en chance mere.

Hvad er dette?

Du deltager ved at skrive en kommentar til dette indlæg (så krydser jeg fingre for at det virker), eller ved at kommentere på linket på facebook. Hvis alt andet glipper, så smid mig en mail på ditteolsen(@)has.dk (Fjern parenteserne).

Regler er stadig det samme:

Sanne og mor kan ikke deltage, da de allerede ved for meget :) (Og de hjælper selvfølgelig ikke jer andre.)
Jörg kan heller ikke være med, han har set det i brug.
Skulle der være flere, der gætter rigtigt trækker jeg lod.

Vinderen får sit eget eksemplar af ovenstående + en lille overraskelse

Jeg offentliggør vinderen mandag d. 14. november - lige inden jeg vender næsen mod Tenerife :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar