tirsdag den 8. november 2011

Jeg strikker i fællesskab

Jeg har gang i et rigtig hyggeligt strikkeprojekt. Jeg er nemlig med i Charlotte Kaaes S.I.FS (Strik i fællesskab).
Det er en næsten hemmelig en af slagsen, så jeg ved faktisk ikke helt hvordan det kommer til at se ud. Jeg ved dog, at det er et par luffer, som jeg er ved at strikke :)

Her er som det ser ud indtil videre:

Det er første del, næste del kommer på fredag. Det bliver spændende.

Helt let, har denne første etape ikke været. For det første skulle jeg lige vende mig til at strikke med to farver, det har jeg ikke så stor erfaring med. Derudover skulle der strikkes borter med vandrette masker. Puha, det holdt hårdt, men i det store hele, skulle man jo bare gøre, som Charlotte havde skrevet!

Som i kan se skal der også en tredje farve i spil, så jeg glæder mig til fredag :)

1 kommentar:

  1. Det ser rigtig godt ud. Flotte farver du har købt til S.I.FS.

    Kh. Lis

    SvarSlet