mandag den 13. januar 2014

Hvem tæller?

I dag er der 55 dage til termin og 9 arbejdsdage inden barsel. Altså ikke fordi jeg tæller ned eller noget...

Men det er da lidt spøjst, at noget samtidig kan føles vildt langt væk og enormt tæt på på samme tid.

Og det er præcis sådan jeg har det, både med starten på barslen og fødslen.

Det er måske naturligt nok, for jeg aner jo ikke, hvad det er jeg har kastet mig ud i. Hvordan bliver vores hverdag når vi er blevet en rigtig familie? Hvordan reagerer vubberne på bettefisen? Og en milliard andre tanker fylder hovedet. 

På arbejdet er der stadig en masse, jeg gerne vil nå og meget der skal afsluttes og overdrages. Så ni dage føles som nærmest ingenting. Samtidig har jeg temmelig ondt, så at sidde ved computeren hele dagen er ingen fornøjelse, og så er ni dage pænt langt tid. Men jeg hænger i, og gør det så godt jeg kan. Forhåbentlig får jeg også lov til at komme tilbage efter endt barsel, men det er ikke afgjort endnu. 

Mest af alt glæder jeg mig bare til at holde bettefisen i mine arme, jeg kan næsten ikke vente på at møde hende. Så de næste to måneder må gerne flyve af sted. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar