lørdag den 4. januar 2014

Ekstra julegaver

Lige inden jul var jeg så heldig at vinde hele to ekstra julegaver.

mamma mias verden var jeg så heldig at vinde et hyggeligt legohoved. Lige nu er der slet ingenting i hovedet, det er ganske tomhjernet ;) men jeg er sikker på at det nok skal blive fyldt godt op inden længe. Og det står da også så fint og pynter her på bettefisens værelse.




Hos tanterne fra Tante Grøn vandt jeg et lækkert strikkekit af Julia Zahle. Det kom med posten lillejuleaften, så jeg bestemte, at det skulle være mit julestrik. Juleaften efter eftermiddagskaffen blev der slået op, og 1. Juledag efter en hyggelig julefrokost hos mine forældre, blev den sidste maske lukket af. Et hurtigt og let strikketøj, med stor lækkerhedsfaktor. Det bliver et hit, og jeg kan lige forestille mig en kølig martsdag trille rundt med barnevognen og min nye halsedisse.




Billedet viser vist ikke, hvor fin den i virkeligheden er, måske skulle jeg se om jeg kunne få taget et billede med indhold.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar