torsdag den 4. juli 2013

Wuhuuu, en dejlig dag

Det er et stk. meget lykkelig, glad og lettet tøs, der skriver dette indlæg, så bær over med mig, hvis det ikke helt hænger sammen :)

Jeg har været til samtale i dag, en af den slags samtaler, der sluttede med, hvornår skal vi sige du skal starte? Det er faktisk mine yndlingssamtaler :)

Så fra 5. august og et år frem er jeg at finde på EUC Nord! Hvad skal du så lave der, tænker du måske. Tja, lidt af hvert tror jeg, jeg skal i hvert fald lave en kvalitetshjemmeside, og nok også nogle analyser af kvalitetstal. Jeg skal lave alle mulige forskellige ting, som der ikke er andre der laver, og får base i marketingafdelingen. Det bliver så fedt!

Det er gået vildt stærkt, for jeg blev først ringet op i går om, at de gerne ville se mig. Det er nemlig ikke et job, jeg har søgt. Måske er jeg blevet det man kalder headhuntet? Uanset hvad, så glæder jeg mig helt vildt til at starte.

Jeg skulle egentlig have været til en samtale mere i dag, men da det var om et løntilskudsjob, så valgte jeg at takke pænt nej, nu den første samtale endte som den gjorde.

I eftermiddag skal vi fejre min bedstes fødselsdag og i aften står den på drengerøvshygge med en veninde og Vin Diesel :)

Det må siges, at være en god dag!

Og nu, hvor jeg rent faktisk kan nyde at være hjemme i juli, skal vi så ikke blive enige om, at det skal blive sommervejr?

De bedste hilsner
Ditte


- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Fantastisk,tillykke med det,hvor er det bare fedt,og jepp der kommer helt klart dejlig vejr du kan nyde inden du skal starte :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte. Dejligt, at du har bestilt det gode vejr :)

      Slet
  2. Til lykke, r din jeg forstå din glæde, og vejret bliver godt.:))

    SvarSlet