søndag den 18. december 2011

Så kan julen bare komme an...

... for jeg har klaret en af de vigtigste juleforberedelser i dag.

Min julesok er blevet hængt op hos mine forældre :)

Sokken stammer fra min tid som udvekslingselev i Michigan, USA i 98/99. Det var min skønne værtsmor, Jean, der lavede sokken til mig. Hvert eneste år siden har julemanden sørget for, at der er en ekstra julegave i sokken den 25. december (Tak mor).

I dag var jeg hjemme hos mine forældre, blandt andet for at bage brunkager og få lidt hjælp til en hemmelig julegave. Mor havde pyntet til jul, men der manglede jo ligesom lidt, så hen og rode i julekasserne, og sørme om sokken så ikke kom op på plads. Så nu kan det vist godt blive jul :)


1 kommentar:

  1. Ja nogle ting skal bare være sådan.... Hyggelig ting om det er julemanden eller mor Ninna er underordene bare der bliver puttet noget i.... God jul til jer alle... Også må vi gøre noget ved en hyggekusinedag i det nye år!!!!!!!!!

    SvarSlet