fredag den 12. juni 2015

Det hårde nørdliv

Bruger dagen foran computeren i dag. Jeg nørder med at få bloggen i gang på duttes.dk. Der er meget der skal kopieres, redigeres og testes af, og jeg er desværre langt fra at være i mål endnu.
Vil I høre en historie om hvor hårdt det er at være nørd?
Klokken nærmer sig 12, Flikka puffer ihærdigt til mit knæ. Hun har ret, det er tid til en pause, og den kan jo passende nydes i solskinnet i haven. Nu hvor jeg har rejst mig, må jeg hellere tænke på frokost også. Et stykke hjemmelavet pizza fra den anden dag bliver smidt i ovnen. Så kan jeg jo også lige lave lidt mere ved computeren mens det bliver varmt.
Det er da ret godt tænkt. Nørde, nørde, nørde, nå ja, pizzaen! Ok, den har måske fået lidt for meget, men er da stadig spiselig. Men den er godt nok varm. Snu som jeg jo er, tager jeg den med ind til computeren, så kan jeg jo lige arbejde lidt, mens den køler af.
Kan I gætte hvad resultatet blev? Nemlig, lidt for brændt og nu også kold pizza blev indtaget med en anelse skuffelse.
Godt jeg har en kold cola ved min side, det hjælper lidt på det.
Må hellere slutte igen, så kan jeg jo lige nå lidt mere inden det er tid at handle ind og hente Emma. Måske skulle jeg hellere sætte alarmen, så jeg ikke glemmer hende også.
Ha’ en dejlig solskinsfredag, håber vi ses i morgen til WWKIP Metropol Hjørring :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar