søndag den 7. september 2014

Tørstrik vs effektiv strik

Blev pludselig ramt af en enorm trang til at påbegynde flere strikkeprojekter. Eller i virkeligheden er trangen nok nærmere, at jeg gerne vil tynde lidt ud i mit garnlager.

Så går konstant og tænker over, hvad jeg skal lave af noget af det garn, jeg har liggende. Så kan man jo også lige undersøge om Ravelry skulle have ideer til egnede projekter, og der er jo også hele blogverdenen, der inspirerer.

Ironisk nok tager denne form for tørstrik en masse tid, der kunne have været brugt på at strikke og derved nedbringe lagerbeholdningen en del hurtigere!

Det er jo næsten så dumt som det kan blive.

Men jeg har da fået strikket et tæppe i rødt bomuld. Samtidig startede jeg på en puf, men den kræver vist et indlæg for sig.

Nå ja, og så er jeg også i gang med heldragten til Emma, men hvad, det er jo snart efterår og så skal den allerede i brug. Og det kribler i mine fingre for at komme i gang med huer og vanter til hende.

Mit barnevognsstrikketøj er blevet færdigt, jeg skal bare lige have det vasket og spændt op.

Jeg drømmer også om at få organiseret mit garnlager og få det opdateret på ravelry, men det må vist vente lidt endnu, for det er da et større projekt.

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar