onsdag den 20. august 2014

Venter på monstret finder et nyt offer

Ferien er ovre og jeg har en masse, jeg gerne vil fortælle om. Men midt i ferien er der flyttet et monster ind herhjemme. Monstret er af den slags som overtager Emmas krop i 3 timer hver aften, så hun bare skriger og skriger og ikke vil sove. Så det er småt med overskuddet til nye indlæg.

Satser på at monstret snart finder et nyt offer at besætte, så vi kan blive os selv herhjemme igen. I aften var der tegn på bedring, så håber det fortsætter.

Men se lige hvor skøn hun er med hovedet fuld af grød og helt monsterfri.

3 kommentarer:

  1. Hej Ditte. Jeg har læst at monstrene altid ender med at finde et nyt offer. Håber i snart bliver fri for jeres�� Jeg var ellers i strikke cafe for første gang i onsdags. Ærgerligt at du/i ikke var der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder rigtig godt. Vi trænger også til at blive monsterfri, men det går helt sikkert den rigtige vej.
      Jeg håber også snart at være tilbage i strikkecafeen, savner de mange grin :)

      Slet
  2. Åh, altså, det er rigtig hårdt. Men lige pludselig er det bedre <3 Her er jeg lige vågnet kl 22, fordi jeg faldte i søvn, mens jeg puttede den store (lige fyldt 4) - så kan man også godt føle at ens dyrebare aftenstrikketimer er gået fløjten, men jeg havde vel brug for at sove, gab.

    SvarSlet