onsdag den 2. juli 2014

Online blogtræf

I går havde cupcake by me inviteret til online blogtræf. Jeg nåede lige, at tilmelde mig inden sengetid, så fik ikke skrevet om det herinde. Men der er mange fine blogs med, som jeg glæder mig til at tjekke ud. Du kan også finde bloginspiration her.




Til de nye læsere, der måtte kigge forbi i anledningen af blogtræffet, velkommen! Jeg håber, at I har lyst til at blive hængende og læse lidt om en strikkenørd på barsel.

Jeg går og pusler lidt med nogle ændringer på bloggen, forhåbentlig er jeg mere afklaret om et par dage, og indtil da fortsætter jeg i samme trummerum som hidtil.


- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Hej :) Glæder mig til at se, hvad du måske finder på med bloggen:) Ha' en dejlig torsdag.

    SvarSlet
  2. Klart må jeg da tjekke mere ud om strikkenørden på barsel ;o)

    SvarSlet
  3. Så er du tilføjet mine læselister.
    Jeg glæder mig til at følge dine strikkeprojekter.

    SvarSlet