torsdag den 19. juni 2014

Strik, blogging, læsning, afslapning eller

Når det pludselig lykkes at få Emma til at sove inden 21, så har man pludselig lidt aften som man helt selv bestemmer hvad man skal bruge til!!

Jeg blev nærmest helt handlingslammet og kunne slet ikke vælge. Jeg ville gerne strikke et par pinde på den igangværende cardigan, læse nogen af de 2-300 ulæste blogindlæg i Feedly, skrive et par blogindlæg til min lidt forsømte blog eller jeg kunne jo også bare slappe helt af og lave ingenting.

Det blev lidt en blanding af det hele. Pindene blev motioneret en smule, der er også lavet ingenting og nu får I lige et hurtigt indlæg inden jeg smutter under dynen og læser et par blogindlæg.

Det gælder nemlig også om at få lidt søvn, for hende den bette synes, det er meget hyggeligt at spise om natten for tiden.

Skal også være udhvilet til weekenden for der står den på projekt Fra Lift Til Tremmeseng, spændende :)




- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. God fornøjelse med weekendprojektet,måske kunne det være en mulighed at stille liften i sengen de første dage,hvis den ikke allerede gør det,så vil hun kende udsigten fra liften :))

    SvarSlet